RAIVO!

Asiattomia kommentteja, käsimerkkejä, tylyä käytöstä ja jopa suoria uhkauksia. Raivoamisesta on tullut yleinen tapa. Mutta mikä saa aikuisen käyttäytymään kuin uhmaikäinen lapsi? Kysyimme Kylä-yhteisöltä, onko raivoaminen yleistynyt ja mitkä tilanteet saavat sapen kiehumaan.

Lue lisää

Parasta K-Citymarketin lihaosastolla on ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta

Kesäkuussa kutsuimme Kyläläisiä mukaan kehittämään K-Citymarket-kauppojen lihaosastoja. Kyselyllä halusimme saada hyvän kokonaiskuvan erilaisia asiakasryhmiä edustavien Kyläläisten lihan käytöstä sekä kuulla heidän näkemyksiään lihaosaston kehittämiseen. Kysyimme mm. lihan syönnistä, lihan ostopaikasta sekä minkälainen olisi unelmien lihaosasto ja mitä K-Citymarketin lihaostolla ei saisi missään nimessä muuttaa.

Lue lisää

Rautakaupan asiakkaat arvostavat asiantuntevaa myyjää

Kesäkuun alussa joukko kyläläisiä osallistui tutkimukseen, jossa kartoitettiin K-Raudan asiakkaiden odotuksia ja kokemuksia rautakaupassa asioimisesta, kuten siitä millä asioilla on merkitystä hyvän asiakaskokemuksen muodostumiseen. Asioinnin vaivattomuus, tuotteen helppo löytäminen ja myyjän avun saaminen tarvittaessa korostuivat asiakkaiden odotuksissa. Henkilökohtainen huomiointi koetaan ilahduttavana.

Lue lisää